Lukkedage

Lukkedage i Sneslev Landbørnehus.

Lukket man-, tirs.-, onsdag før skærtorsdag og langfredag.

Lukket fredag efter Kristi Himmelfartsdag.

Lukket hele Grundlovsdag.

Lukket alle dage imellem 2. juledag og nytårsaften.

På  visse lukkedage er der mulighed for nødpasning et andet sted i Ringsted Kommune i et dagtilbud 0-6 år. Denne nødpasning tilbydes på skift år efter år i forskellige huse - og personalet på lukkedage er derfor ukendt for jeres barn.
Giv os besked så hurtigt som muligt, når I ved, at I har brug for nødpasningen. Typisk deadline for nødpasning er 4 uger før lukkedagene af hensyn til planlægningen.

Sommerferien.
Sneslev Landbørnehus har åbent i hele perioden hvor skolerne holder sommerferielukket. Vi lægger et skema ind på AULA i maj måned , hvor I forældre indtaster, hvordan jeres barn holder sommerferie i år.
Vi spørger jer for at have muligheden for at planlægge aktiviteter for børn og ferie for medarbejdere.